#1 2007-07-22 11:34:46

Cavalerra

Administrator

1694281
Skąd: Lewin Brzeski
Zarejestrowany: 2007-07-22
Posty: 22
Punktów :   

Regulamin

1. Rejestrując się na Forum akceptujesz wszystkie punkty niniejszego regulaminu. Nie podlegają one żadnej dyskusji, a ich złamanie będzie karane przez Administratorów i/lub Moderatorów.
2. Regulamin ten obowiązuje w niezmienionej postaci na całym Forum, z wyjątkiem działu Hyde Park, w którym obowiązuje w wersji "light", to znaczy, że karane będa jedynie najpoważniejsze odstępstwa od Regulaminu. Ponadto niektóre działy posiadają własne regulaminy określające dodatkowe zasady pisania na tych podforach. Regulaminy te powinny być traktowane jako rozszerzenie regulaminu głównego.
3. Przyznanie się do nieprzeczytania regulaminu jest równoznaczne z natychmiastowym banem.
4. Osoby odpowiedzialne za ład i porządek na forum, czyli Administatorzy i Moderatorzy, nie muszą się nikomu tłumaczyć z podjętych przez siebie decyzji, a ich zdanie nie podlega żadnej dyskusji.
5. Nie pouczaj Moderatorów. Oni naprawdę wiedzą co mają robić i Twoje instrukcje są zbędne, a jedynie mogą ich zdenerwować. Jeśli uważasz, że czyjś post narusza postanowienia Regulaminu, to zreportuj go używając odpowiedniej ikonki obok posta.
6. Admini i Moderatorzy mają ZAWSZE rację (no, czasem sie mylą, ale to w końcu ludzie).
7. Zanim zdecydujesz się założyć nowy temat, użyj opcji "szukaj" lub ręcznie przeszukaj forum aby sprawdzić czy podobny już nie istnieje. Dublowane tematy będą kasowane, a o tym który z nich zniknie zadecydują Moderatorzy oraz Administratorzy.
8. Zakładając temat na forum postaraj się, aby jego nazwa odzwierciedlała jego treść. Dzięki temu będzie łatwiej korzystać z forumowej wyszukiwarki. Tematy o nazwach: "Pomocy!!!", "Wejdz tu plx" czy podobnych mogą zostac usunietę bez względu na treści zawarte w postach.
9. Zanim założysz temat, upewnij się, że zakładasz go w odpowiednim dziale.
10. Jeśli założony przez Ciebie temat został zamknięty lub zniknął, to znaczy że łamał Regulamin Forum. Nie zakładaj go ponownie.
11. Nie pytaj się "Dlaczego zamknęliście/usunęliście mój temat?". Jeśli tak się stało, to znaczy że był ku temu powód.
12. Nie powtarzaj swojej odpowiedzi po poprzednikach - jeśli parę osób udzieliło już podobnej odpowiedzi na pytanie, nie musisz jej po raz kolejny potwierdzać.
13. Pisz zawsze mądrze i zgodnie z tematem.
14. Cytując czyjąś wypowiedź cytuj jedynie ten fragment, którego dotyczy Twoja odpowiedź. Jesli nie jest to absolutnie konieczne unikaj cytowania, pisząc tylko do czyjego posta Twoja odpowiedź się odnosi.
15. Jeśli w jednej dyskusji pojawi się kilka wątków i sporo osób dyskutujących, zaznaczajmy do kogo kierujemy wypowiedź (chociażby pisząc jego nick przed swoją wypowiedzią lub cytując jego wypowiedź).
16. Nie pisz dwóch postów bezpośrednio pod sobą. Jeśli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać użyj opcji "Edytuj". W wyjątkowych sytuacjach można zrobić odstępstwo od tej reguły w celu odświeżenia tematu. Pamiętaj jednak, że odświeżenie tematu w dniu, w którym został w nim napisany ostatni post, jest nadużyciem.
17. Pisanie bezsensownych postów mających na celu tylko i wyłącznie nabijanie licznika bądź zdobycie określonej rangi bedzie dostrzeżone i odpowiednio "nagradzane".
18. Nudzi Ci się? To nie pisz bzdurnych postów, tylko poczytaj sobie książkę lub pooglądaj telewizję. Albo idź pograj na boisko.
19. Pisząc na Forum nie nadużywaj wulgaryzmów.
20. Przestrzegaj zasad interpunkcji i ortografii oraz nie popełniaj częstych literówek. Przed wysłaniem wiadomości można, a nawet należy, przeczytać ją w celu poprawienia błędów. Poza tym w razie wątpliwości można się posłużyć słownikiem (choćby tym w "Wordzie"). Wymówki w stylu: "Mam dysortografię" nie będą w ogóle brane pod uwagę. Twój "Word" dysortografii nie ma. Posty z nadmiarem rażących błędów będą karane.
21. Postaraj się aby Twój post był napisany sensownie i logicznie - chodzi o to, żeby nie trzeba się było zastanawiać o co Ci może chodzić.
22. Duże litery stosujemy tylko na początku zdania, w nazwach własnych, w skrótowcach oraz w celu wyrażenia sporadycznych emocji. Nie musisz pisać każdego postu dużymi literami/kolorowo/boldem - on i tak zostanie przeczytany, bez względu na sposób zapisania.
23. Wpisywanie w syngaturze zbyt długich ciągów znaków lub używanie zbyt szerokich obrazków powoduje nieproporcjonalne rozciąganie się okienek na forum - nie rób tego. I nie tłumacz się tym, że masz bardzo wysoką rozdzielczość i u Ciebie okienka się nie rozciągają - za normę przyjmujemy 1024x768.
24. Zabronione jest używanie avatarów o treści wulgarnej, pornograficznej czy obrażającej inne osoby.
25. Zabrania się używania avatarów podobnych do avatarów Adminów i Modków (a także avatarów podobnych do samych Adminów i Moderatorów ).
26. Wymyślając sobie nick na forum wybierz taki, który wyraźnie odróżnia się od nicków Administratorów i Moderatorów, a także w miarę możliwości od innych użytkowników Forum.
27. Zabrania się używania nicków wulgarnych, zawierających treści erotyczne, czy też obrażających innych ludzi.
28. Wybierając nick na forum pamiętaj, żeby nie utrudniał on dyskusji. Konta z bezsensownymi nickami (np. askasdfg785t8h9) będą banowane bezdyskusyjnie. To samo tyczy się kont z "chińskimi znaczkami" i wszystkich, co do których Moderator i/lub Administrator będzie miał jakiekolwiek wątpliwości.
29. Wybierając nick pamiętaj, że nie bedziesz miał w przyszłości możliwości jego zmiany. Dlatego też dobrze się zastanów przed rejestracją.
30. Na Forum nie istnieje podział na równych i równiejszych, każdy ma równe prawo do wyrażania własnych opinii i poglądów, nie ma znaczenia kto kim jest lub kogo zna (wyjątek: Admini i Moderatorzy).
31. Nie używaj słów ani skrótów niezgodnie z ich znaczeniem.
32. Nie używaj na Forum bezsensownie spolszczonych zwrotów - pozostań przy oryginale albo jeszcze lepiej użyj polskiego odpowiednika.
33. Jeśli Twoje konto zostało zbanowane, to znaczy że zostałeś wysłany na przymusowy urlop. Nie zakładaj drugiego konta aby dalej być aktywnym w życiu Forum.
34. Zabrania się umieszczania na Forum zainfekowanych plików i/lub linków do stron zawierających takie pliki. Konsekwencją złamania tego punktu jest dożywotni ban.
35. Ekipa olimpialb.pun.pl zastrzega sobie prawo do zmian powyższego regulaminu w przyszłości. Drobne zmiany nie będą publicznie zapowiadane, duże - owszem.

Dniem 22 lipca 2007 roku nadaje regulaminowi ważność na tym Forum.


http://img412.imageshack.us/img412/8776/olimpiayi7.png
http://img340.imageshack.us/img340/8461/wiking1rs5.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl